Prvi polietilenski model kajaka tega proizvajalca se je imenoval " Tajfun ".Do njegove pojave smo brzice bolj ali manj uspešno obvladovali s poliesterskimi čolni, kar je pomenilo : Vikend veslanja, nato teden krpanja lukenj, pa spet vikend, pa spet flikanje, ....
Prijonov Tajfun
Pred 23 leti sem na Celjskem, "z druge roke", za takrat pregrešno visoko vsoto 900 mark nabavil tega "lepotca", ki ima danes domovanje v čolnarni ob Dravi pod Libeličami in le redko še zagleda streho avtomobila in premik na drugo lokacijo.
Nakupa sem bil tako vesel, da sem v Hudi luknji zaparkiral "katrco" ob rob ceste in si še enkrat ogledal novo pridobitev. Znanec, ki mi je čoln prodal mi je čez nekaj let, potem ko sva postala dobra prijatelja in skupaj preveslala marsikatero brzico, priznal, da se me je takrat privoščil z visoko ceno, saj ni verjel,da me bo še kdaj srečal v čolnu. Danes mislim, da se kot podjetnik le redko ali nikoli ne vsede več v kajak, sam pa še vedno vsa ta leta tlačim svoje revmatične kosti v take in drugačne "potomce" Prijonovega Tajfuna.
Čoln še vedno uporabljam za določeno vrsto treninga "moči zaveslaja"ozi. trening za optimalen izkoristek vesla med zaveslajem kot se strokovno reče, sam pa temu pravim " švic trening" zaradi njegove visoke intenzivnosti in posledične utrujenosti. S skladiščenjem v čolnarni na bregu Drave pa mi je tudi prikrajšano njegovo vsakokratno transportiranje na trening in nazaj.
To nedeljo sem na trening izjemoma vzel tudi fotoaparat in na hitro "stisnil " nekaj posnetkov !
V bistvu bi se lahko reklo, da je ta "lepotec" moj leto mlajši brat? :) Zdaj pa a maš star čoln al pa staro hči...
OdgovoriIzbrišiDuka, lep pozdrav od bivšega soseda "Haraca"!
OdgovoriIzbrišiĆestitke ob rojstnem dnevu!
Upam, da se še kdaj vidiva na Poseki.
Mladen hvala, seveda se še kaj vidiva !
OdgovoriIzbriši